Uit liefde voor Vietnam

De Vietnamese keuken is eerlijk, puur en altijd vers. Nu we met z'n allen in de ban zijn van gezonde voeding en een gezonde levensstijl kan de Vietnamese keuken een grote bron van inspiratie zijn. Als je dan ook nog Truong Thi Quyên als gastvrouw op je pad kunt meenemen, ben je helemaal geprivilegieerd. Quyên, Gwen voor de niet-Vietnamezen, is eigenares en bezielster van het gerenommeerde restaurant Little Asia in Brussel. Geboren en getogen Vietnamese, op haar veertiende naar België gekomen en geen groter toonvoorbeeld van gedrevenheid en passie voor haar vaderland en haar keuken.

Dit kookboek neemt je mee op een smaakroute doorheen Vietnam. Tien steden van noord naar zuid. Ontelbare smaken. Culinaire hoogtepunten, doorspekt met persoonlijke anekdotes. Het leert je niet alleen de Vietnamese keuken kennen, maar ook de culturele aspecten van dit prachtige land en de boeiende persoonlijkheid van Quyên.

Is Uit liefde voor Vietnam het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Uit liefde voor Vietnam