Vrouwen maken de wijn (E-boek - ePub-formaat)

Verrassende kennismaking met de sterke vrouwen uit de wijnbouw In dit boek maak je kennis met vijftien sterke vrouwen uit dertien verschillende wijnbouwgebieden. Wijnimporteur en -columniste Maya Strobbe gaat in heel Europa (Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Oostenrijk, Roemenië, Engeland en België) op zoek naar vrouwen met een hart voor wijn. Deze vijftien topvrouwen gunnen ons een verrassende blik achter de schermen van het wijnbedrijf en vertellen gepassioneerd over hun liefde voor wijn. Geniet samen met Maya Strobbe (en met een glas wijn bij de hand) van deze inspirerende en rijk geïllustreerde wijnverhalen!

Is Vrouwen maken de wijn (E-boek - ePub-formaat) het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vrouwen maken de wijn (E-boek - ePub-formaat)