Spanning, mystiek en intriges op het deense eiland Kenning

10eke 13 juli 2019
In het begin had ik wat moeite met het leren kennen van de personages en moest daardoor in het verhaal komen. Eenmaal op weg laat het verhaal je niet meer los en wil je weten hoe een en ander allemaal met elkaar verweven is. Het lijkt een puzzel waarvan alle stukjes in elkaar moeten vallen. Je kunt het boek bijna niet meer wegleggen. Het boek is door de korte hoofdstukken lekker te lezen in een fijne schrijfstijl geschreven.
Er zijn twee verhaallijnen en speelt in het heden en het verleden. Deze zijn goed uit elkaar te houden zijn. Het heden is de verhaallijn gezien vanuit het perspectief van de zwangere paranormale Nina. De tweede verhaallijn is gezien vanuit het perspectief van personages die met elkaar te maken hebben door een gebeurtenis uit het verleden. Het verhaal grijpt je en je wilt weten hoe het heden samenvalt met die gebeurtenissen uit het verleden. Met einde welke je toch niet verwacht. Spanning van begin tot het einde dus een boek welke je verslind.

Meer recensies van 10eke