Unieke mysterieuze reis in Aix-en-Provence

adinda97 15 mei 2022
De onderzoeksrechter Antoine Verlaque en professor Marine Bonnet doen onderzoek naar een dood op kasteel Brémont. De jonge documentairemaker en edelman Étienne Brémont is overleden na een val uit het raam. Het is echter nog een raadsel of dit een ongeluk was of dat het een moord is. Na dat er een tweede dode is gevallen, moet er nog dieper in gedoken worden om de waarheid aan het licht te brengen.

Dood op kasteel Brémont is het eerste deel van de Provençaalse thriller serie met duo Verlaque en Bonnet en is geschreven door M.L. Longworth. Het verhaal is vlot en duidelijk en de personages worden heel gedetailleerd beschreven. Door de hoofdstukken heen worden Franse woorden en uitspraken gebruikt, hierdoor wordt het boek direct een stukje unieker.

De cover is magnifique, al is deze wel wat misleidend wat betreft de inhoud. Over het algemeen was het boek niet heel spannend, maar het las wel lekker weg. Heb het daarom ook in een paar uur uitgelezen. Toch ben ik wel heel erg benieuwd naar het tweede boek in deze serie, dus die ga ik ook zeker lezen! À bientôt!

Meer recensies van adinda97