Een heerlijke Quinn boek!

Andrea 23 februari 2024
Ik heb alle boeken van Julia Quinn gelezen. Deze kon natuurlijk niet ontbreken. Het is het derde deel van de Smythe-Smith serie. Je kunt deze overigens prima lezen zonder de eerste twee delen. Karakters uit de delen komen terug en dat is knap gedaan.

In dit deel gaat het om Sarah Pleinsworth, een nicht van de Smythe-Smith en Hugh Prentice. Hugh heeft ervoor gezorgd dat de neef van Sarah gewond werd door een duel en het land moest verlaten. Sarah heeft daardoor een hekel aan Hugh. Hugh op zijn beurt moet niets hebben van de theatrale Sarah.

Wanneer je meer boeken van Quinn hebt gelezen, weet je hoe het verhaal zich ontwikkeld. Ik blijf het heerlijk vinden en kan er ook geen genoeg van krijgen, gelukkig komt er nog in een deel in deze serie.

Meer recensies van Andrea