Out of office bundel

Angela 24 februari 2024
Office verhalen met sexy tintjes erin verwerk. Ik beoordeel ze allemaal apart omdat verschillende schrijvers mee hebben geschreven. De eind beoordeling is gemiddelde van de 8 reviews samen.

Nu of nooit - Nicole Schelling
Verhaal die je blijft verbazen en ook nog eens diepgang heeft. Door origineel manier van opbouw, maakt het verhaal toch origineel om te lezen. - ⭐️⭐️⭐️⭐️

Baas in bed - Marieke Duchatteau
Geen standaard verhoudingen in dit steamy story. Origineel op verschillende vlakte. Zit goed in elkaar en ook diepgang weten te geven. - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dromen zijn (geen) bedrog - Melissa Blad
Begin was best voorspelbaar. Al kwamen erna verrassend stukjes om te lezen. Zeker bij het beeld van hem op het einde. Zit leuk in elkaar - ⭐️⭐️⭐️⭐️-

In de lift - Liz Hartevelt
Een compleet verhaal met verrassende twisten erin verwerkt. Ook nog een diepgang weet te geven. Een origineel sexy verhaal. Totaal niet verwacht toen begin met lezen. - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Invallen - Yentl Spijk
Totaal verrassend verhaal. Is origineel bedacht en uitgewerkt. Inval dag die Emma niet snel zou vergeten. Het hele verhaal klopte tijdens het lezen. - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

De onverwachte zakenreis -Ryanne Veldkamp
Een reis die niet snel vergeten zou worden. Vind hem leuk bedacht. Kon alleen geen hoogte krijgen van James. Ging soms ook beetje van de hak op de tak. - ⭐️⭐️⭐️(⭐️)

Van het pad af - Anne May
Leuk bedacht verhaal, iets anders als wat je zou verwachten. Met geen standaard samenstelling tussen de hoofdpersonen. Al had ik niet meteen een beeld van de hoofdpersoon. - ⭐️⭐️⭐️(⭐️)

Klankoefeningen - Rhode Franken
Een heel eigen verhaal, met een spannende klankoefeningen. Het is een compleet verhaal met ook diepgang. - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Een bundel met zeker leuke goede verhalen! Leuke manier om nieuwe schrijvers te ontdekken!

Meer recensies van Angela