Spannend van begin tot eind!

AstridStoryteller 25 november 2021

Mijn nichtje Kate (11 jaar) heeft het boek gerecenseerd en het zelfs gebruikt voor de voorleeswedstrijd op school! Kate vertelde dit:

Ik vond het boek van het eerste tot het laatste hoofdstuk super spannend. Daar hou ik van!

Ook vond ik het leuk dat Mus een geheim ontdekt.

Wat ik als tante heel leuk vond was dat het boek met zoveel plezier werd ontvangen en dat mijn nichtje er meteen door werd gegrepen. Het duurt nog even voor mijn eigen dochtertje er aan toe is, maar doot Kate haar enthousiasme heb ik daar nu al zin in!

Verder viel de fraaie vormgeving van het boek mij op. Het is wel een "echt" boek, maar het is ook heel mooi.

Het verhaal sluit goed aan bij de belevingswereld van jongeren en is voor zowel jongens als meisjes leuk.

Ook al heb ik het boek uitgeleend aan mijn nichtje, ik werd getrokken door de illustraties en de titel en begon eigenlijk direct met lezen. De schrijfstijl is vlot en toegankelijk maar niet kinderlijk.

Het boek is denk ik ook zeer geschikt om voor te lezen.

Meer recensies van AstridStoryteller