Spannend

axellesbooks 23 juli 2019
Beproevingen is een ecothriller. Nu wist ik niet echt wat ik er mij moest bij voorstellen, maar ik heb toch een nieuw genre ontdekt die ik leuk vind! Dit boek gaat over Lara die haar vriend Sebastiaan wil helpen om een activiste terug te vinden in Londen. Ze wil de waarheid achter de verdwijning achterhalen maar raakt ook in de ban van rechercheur Collin. Ik moet er geen tekeningetje bij maken dat ze wat dilemma’s zal hebben.
Dit boek leest zo ontzettend gemakkelijk! Als ik het boek in drie uur uit had, zal het wel veel geweest zijn. Je kan gewoon niet stoppen met lezen. Plus er zit ook een mooie boodschap achter: verbied dierenproeven. Ik kon de pijn en ontzetting van de personages voelen als ze dingen meemaakten met dieren. Wat dat precies is, zul je zelf moeten ontdekken. Ik raad het boek ten harte aan als je de standaard thrillers beu bent maar toch nog altijd een thriller wilt lezen. Zeker doen! Ook al hou je niet van thrillers, gewoon doen! Vijf welverdiende sterren.
P.s. Echt gewoon doen hoor. -

Meer recensies van axellesbooks