geweldig boek

belgiumbookshelf 23 februari 2021
Ik had al veel goeds gehoord over deze reeks op boekstagram. Dus wilde ik ook heel graag weten of ik ook zo omvergeblazen zou worden door deze serie. Ik kan je al vertellen dat dit zeker het geval was. De love-hate relatie tussen Kaden en Allie is heel meeslepend omdat er zoveel gevoel achter zit. De schrijfstijl van Mona vind ik heel aangenaam om te lezen. Wat er ook voor zorgde dat het niet minder interessant werd om te lezen tijdens de moeilijke omgang die de Kaden en Allie soms hebben. deze moeilijkheden zijn er niet i omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan maar omdat ze juist zo veel geven om elkaar. Je wordt helemaal in het verhaal gezogen en je door de hele goede benoemde gevoelens kan je helemaal in hun huid kruipt. Voor mij was dit echt een boek waar ik niet kon wachten om weer een moment vrij te hebben om er in verder te lezen. Ik vond de quote “Not broken, just bent.” hartverwarmend. Dit toonde voor mij ook nog eens dat dit verhaal niet alleen gaat over dat liefde niet altijd makkelijk is. Het leven is dat ook niet altijd en dat de dingen die je meemaakt in je leven je sterker maken als persoon. Ze doen je bekomen tot de persoon wie je bent en je daar mag je trots op zijn.

Ik vond dit één van de beste boeken die ik al heb gelezen dus geeft ik dit deel van de serie 5 sterren. Meteen erna was ik benieuwd over de onderwerpen van de volgende boeken in de serie. Deze gaan over de personages die al in dit boek voorbij zijn gekomen. Ik ben super enthousiast om het vervolg hiervan te lezen.

Meer recensies van belgiumbookshelf