lekker even zwijmelen

Bianca 12 januari 2023
Ik heb me met ‘Dansen tussen wilde rozen’ een avondje prima vermaakt. Ik waande me lekker in Zuid Frankrijk, voor mij bekend gebied en genoot van Bo en haar vriend Jerome.
Dansen tussen wilde rozen is een novelle, maar wat mij betreft had het wat uitgebreider gemogen. Aster Borg heeft een fijne schrijfstijl, oog voor gevoel en een thema wat zelfs een beetje spanning in het verhaal bracht. Ik was zeer nieuwsgierig naar het verhaal achter de foto. Qua liefdesperikelen bleef het allemaal klein maar dat kwam mede doordat het natuurlijk een novelle betrof. Ik ben meer van de iets uitgebreidere verhalen waarin dan ook de liefde ruimschoots aan bod kan komen. Toch heb ik zeker van dit verhaal genoten en zou ik zeker een volgend boek van deze nieuwe auteur op feelgood gebied oppakken.

Dansen tussen wilde rozen krijgt van mij 3,5 ster.
met dank aan uitgeverij Neckar voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Bianca