Duinroos doet je verlangen naar Somerset!

Bianca 23 juli 2023
Duinroos is het eerste deel van een trilogie, gelukkig maar, want ik ben na het dichtslaan van dit boek reuze nieuwsgierig naar meer belevenissen in Somerset, en als ik eerlijk ben niet alleen naar Molly, er zijn zeker wel wat meer leuke personages voorbij gekomen waar ik meer van wil weten.
Hilde Veeren schrijft vlot, er zit vaart in het verhaal en er gebeurt van alles. Het spanningselementje wat ze erin heeft gegooid was echt leuk om te volgen, het gaf het verhaal extra jeu.
Molly is een heerlijk personage, zoekend, ontwikkelend en naarmate het verhaal vordert raakt ze steeds meer zelfverzekerd.
Veeren is erin geslaagd om je als lezer mee te nemen naar Somerset, alsof je zelf met Molly meegereisd bent, een heerlijk gevoel.
Qua liefdesperikelen ging het in het begin met hobbels, een beetje te rap naar mijn idee, maar vervolgens werd ik mee gezogen in een zwijmelend verhaal waar de liefde hoogtij vierde. Qua gevoelens hadden sommige personages zich wel iets meer mogen laten gaan, daar mistte ik wat kriebels in mijn buik maar uiteindelijk werd ik op liefdesgebied op mijn wenken bediend.
Hilde Veeren schrijft letterlijk met smaak, op vele gebieden herkende ik de liefde voor shoppen, kopen, lezen en lekker eten, alleen mijn koffieverslaving ontbrak .
Duinroos is een debuut waar Hilde Veeren trots op mag zijn, bijna zou ik daarbij de cover vergeten te noemen, want die is echt geweldig, de kleuren, de details en de sfeer die hij overbrengt is fantastisch.

Duinroos krijgt van mij 4 welverdiende sterren.

Meer recensies van Bianca