echte liefde of wat mensen van je verwachten

Bibi_92 12 januari 2021
Dit is mijn eerste boek van Dani van doorn een tijdje terug kwam ik boeken tegen van haar en was wel erg benieuwd ik lees van alles maar dit boek kwam toch meteen naar me toe omdat het terug in de tijd gaat .
het verhaal pakte mij dat mij erg nieuwsgierig maakte .
ik heb eigenlijk boek is 2 halve dag gelezen niet de hele dagen door maar als je tijd er in zit mee rekent misschien nog wel minder maar wat een heerlijk weg lezend boek je wordt in het verhaal genomen dat je steeds veder wilt lezen .
boek speelt af rond 1816 pippa moeder heeft gezin verlaten en sinds dien heeft ze haar moeder niet meer gezien of gesproken . er wordt veel gepraat over want het is echt een schandaal.
als haar vader hertrouwd gaan ze naar Londen toe naar haar tante haar strenge regels moet pippa best wennen en als er niet 1 maar zelfs 2 mannen met haar wil trouwen moet ze haar gevoel volgen of juist wat iedereen van haar verwacht .. en vind ze ooit haar geluk of haar moeder wat ze zo mist en vragen heeft .
het is een makkelijk geschreven boek waar je niet over na hoef te denken want je wordt van zelf mee gevoerd ik kan niet wachten op deel 2

Meer recensies van Bibi_92