Een verhaal over familie, liefde en vergeving

Boekdine 20 april 2024
Ik werd bij dit boek uiteraard meteen getrokken door de mooie kaft. Echt een kaft waar je een tijdje naar kunt kijken. Dat de titel dan ook zo veelbelovend romantisch is, is een mooie toevoeging.

In Je bent prachtig lees je over de familie Padovano: de ijverige oudste dochter Julia die haar leven precies heeft uitgestippeld, de dromerige Sylvie die altijd met haar neus in de boeken zit en de tweeling, bestaande uit de creatieve Cecelia en de zorgzame Emeline. Ze zijn allevier totaal verschillend, maar erg gek op hun familie. Dan ontmoet Julia haar man William, die zelf geen liefdevolle familie heeft en meteen wordt opgenomen bij de familie Padovano. Dit gaat heel lang goed, tot Williams verleden een donkere rol gaat spelen en de relatie tussen de zussen totaal verandert.
Je bent prachtig is een intrigerende familieverhaal. Het verhaal wordt vooral verteld door de hoofdpersonen Julia, William en Sylvia, waardoor hun verschillende perspectieven erg sterk naar voren komen. Het verhaal wordt heel beeldend en uitgebreid verteld en heeft daardoor veel diepgang en emotie. Het is een verhaal over familie, liefde en vooral vergeving. Ik vond het verhaal minstens net zo betoverend en boeiend als de mooie kaft zelf. Een aanrader als je fan bent van dromerige verhalen met fascinerende, uitgebreide karakters!

Meer recensies van Boekdine