Knapper dan knap !

Boekenbuizerd2019 07 november 2022
Noemde ik het eerste deel van deze serie (verbroken verleden) een knappe thriller, dan ik kan ik gerust stellen dat het volg "knapper dan knap" is. Was het eerste deel een opwarmer met veel vaart en afwisseling, deel 2 is vooral een focus op Chaja's mentale worsteling.
Vooral de onveiligheid waarin zij verkeert of meent te verkeren doet wat met je als lezer. Ik merkte bij mezelf dat ook bij de vertwijfeling over de bedoelingen van de personen in het boek toe sloeg en dat de schrijfster met mij aan de haal ging. Dat vind ik knap en als ik terug kijk naar de vorige boeken (met als klapper haar debuut), dan kenmerkt het eerder beschreven gevoel haar schrijfstijl.

Verzengende stilte is een knap geschreven psychologische thriller. Ik adviseer wel om gewoon te beginnen met Verbroken verleden, maar dat is geen must. Wederom een mooie en vooral intrigerende serie.

Meer recensies van Boekenbuizerd2019