Een geweldig begin van een nieuwe serie

Boekenvirus 05 oktober 2023
Deze rollercoaster bestaat uit een nieuwe wereld door Hartman op een leuke spannende wijze neergezet. De tunnels hebben een centraal thema in de doorgang tussen werelden die wij hier niet kennen. Wezens en dieren komen zo op onze aarde terecht. In deel 1 leren we deze verschillende werelden en bewoners kennen. De eigenheden krijgen direct vorm en de meeste zijn ontzettend leuk om te leren kennen. Natuurlijk is er ook een bad guy die we liever zien komen dan gaan. Zoals gezegd loopt de spanningsboog op een leuke wijze op en zit de vaart steeds in het verhaal.
Verscheidenheid en acceptatie van iedereen owv zijn capaciteiten is een mooi thema doorheen het boek.
Heen leest als een trein en ik kon het telkens moeilijk wegleggen. Het neemt je mee in een geweldige wereld met enorm veel verscheidenheid. Een cliffhanger is dan ook een afsluiter die maakt dat je het liefst nu verder leest in deel 2.

Meer recensies van Boekenvirus