Een geslaagde samenwerking!

Boekenvirus 05 oktober 2023
Het verhaal van Zoë grijpt je aan tijdens het lezen. De onmacht en het geen keuze hebben grijpen je aan. Soms heb je geen keuze en moet je door. Dromen van avontuur is anders dan het zelf beleven ontdekt ze.

Sharpe en van Dijk hebben een goede mix weten te vinden in hun schijven in een nieuw genre. Hoewel ik moet toegeven dat ik ervaar dat juist de dingen die ik in beide auteurs zo leuk vind hier wat wegvalt. Maar daarom denk ik dat het ook een zeer goede keuze is geweest om juist in een volledig ander genre te schrijven.

Schemerzone laat je onderduiken in 2 werelden waarin niet alles is wat het lijkt. Rijk aan personages en een spannende verhaallijn. Kortom een aanwinst voor je boekenkast.

Meer recensies van Boekenvirus