Een voor allen, allen voor een. Serieuze problemen in het verzorgingshuis

Carin 22 september 2022
Een heerlijk boek om te lezen! Perikelen van de bewoners van de tweede etage in Huize Volverve. We leren de bewoners kennen, hun verleden wordt duidelijk beschreven en ook het heden. Ieder heeft z'n eigenaardigheden. En een ieder heeft zijn mening over een ander. Zo dicht bij elkaar leven is niet altijd een pretje en de gemoederen kunnen hoog oplopen.
Een Must-Read voor de liefhebbers van Hendrik Groen.
Mooi geschreven met een vleugje humor!

Een stukje uit hoofdstuk 23 van meneer De Wit: 'De meester mag denken dat God zijn moeder tot zich heeft geroepen. Volgens hem heeft Hij haar regelrecht naar de hel gestuurd.'

Wanneer de bewoners zich realiseren dat het verzorgingshuis Annie wil laten opnemen in een verpleeginstelling, omdat ze rare dingen onderneemt, komen ze in actie. De bewoners realiseren zich dat het erop lijkt dat ze niet tot hun dood in Huize Volverve kunnen blijven als zij ook dement worden. Ze komen in opstand. Maar tegelijkertijd ontdekken ze ook hun beperkingen van het ouder zijn.

Meer recensies van Carin