Vaag maar goed geschreven

Catharinareadsabook 04 november 2019
Tja en toen besloot ik ook maar eens dit boek te tackelen. Ik had er veel over gehoord en de recensies gelezen (bekeken op booktube). Ik houd wel van boeken die anders dan anders zijn.

Het boek begint vaag, blijft lang vaag, maar eindigt redelijk duidelijk. Gelukkig! Want ik dacht vaak waar gaat dit heen... Je moet goed je hoofd erbij houden tijdens het lezen. Er zijn veel karakters en er gebeurd veel. Heel veel... soms wist ik even niet meer wie de hoofdpersoon nu was en waar hij was en waar hij het over had. Hij word namelijk als hij in slaap valt of sterft in een ander lichaam wakker. Dat gebeurd heel vaak.

Ik heb wel mijn vraagtekens bij aantal plottwists in het boek. Sommige zijn op het belachelijke af ultra precies uitgewerkt en dan andere weer afgeraffeld.

Al met al een prima boek. 5 sterren al was het alleen maar omdat het schrijven van dit boek een hele prestatie is!

De schrijver heeft het verhaal knap in elkaar gezet. Uiteindelijk klopt alles.
Maar ik denk dat het wel korter had gekund. Ik had bij veel stukken het idee dat het puur als opvulling diende.

Meer recensies van Catharinareadsabook