Opbouwend spannend

09 juni 2014
Politieduo Pia Kirchhoff en Oliver von Bodenstein werken in dit boek samen aan een gecompliceerde zaak. Kindermisbruik speelt in Boze Wolf een grote rol en in dit boek komen meerdere verhaallijnen te samen.
Ik vond het een goed te lezen boek, hoewel in het begin nog niet erg spannend. Later in het verhaal kwam die spanning wel. Wat ik jammer vond was de vele korte en snelle perspectiefwisselingen. In het begin van het boek worden ook veel personafges voorgesteld en het is even opletten daardoor. Persoonlijk lees ik liever wat langere stukken over iemand of een bepaalde kwestie. Toch vond ik het een vermakelijk boek en heb ik van de diverse verhaallijnen genoten. Ik denk wel dat het handig is om de boeken van Neuhaus op volgorde te lezen. Er wordt nl. regelmatig teruggeblikt naar haar eerdere boeken.

Ik geef dit boek vier sterren en ik ben ook zeker benieuwd naar Neuhaus' andere boeken.

Meer recensies van