Net zo’n topper als het eerste deel!

Chantaalllx 07 november 2021
De landkaart van de tovenaars

Tijdens de Fastikana, een ondergronds magisch toernooi, kijken Hedy, Spencer, Jelly en Max hun ogen uit. Na alles wat er gebeurt is in het mysterieuze huis op de heuvel waren de kinderen wel toe aan een gezellig uitje. Als Hedy per ongeluk een magische landkaart activeert die zich als een tattoo op haar huid laat zien, begint er een nieuw spannend avontuur. Met de kaart worden ze naar nieuwe locaties getrokken, waar ze opzoek moeten naar de onderdelen van een magisch object… en object dat veel schade kan toedoen wanneer dit in de verkeerde handen terecht komt. Maar Hedy en Spencer zijn niet de enige die het object zoeken… en dan blijkt het ook niet zo makkelijk te zijn om de onderdelen te bemachtigen. Lukt het de kinderen? Wie kunnen ze vertrouwen? En zullen ze veilig terugkeren met het object?

Vorig jaar las ik met heel veel plezier ‘Het mysterieuze huis op de heuvel’, het eerste boek. Het was spannend, nieuw en las ontzettend vlot. Hoge verwachtingen had ik voor het tweede deel. De cover stelde absoluut niet teleur, zo ontzettend mysterieus en fantasierijk. Het trekt je aandacht!

Ook in dit deel ben ik benieuwd naar wat er op de volgende bladzijde staat, intrigeren de nieuwe personages mij en geniet ik van alle nieuwe details die ik ontdek in deze wereld.

Bedankt voor het recensie-exemplaar @deleukstekinderboeken en @leeskracht.pabo

Meer recensies van Chantaalllx