deel 2 please!!

Chantaalllx 25 november 2020
Heddy en Spencer logeren bij opa terwijl hun ouders voor het werk op reis zijn. Hun opa was vroeger een beroemde illusionist, maar nadat hij zijn vrouw liet verdwijnen tijdens een truc is hij gestopt. Zijn huis staat vol met de gekste dingen, Hedy en Spencer mogen nergens aan zitten. Maar als ze plots denken een boodschap te krijgen van hun verdwenen oma breken ze alle regels om achter de waarheid van haar verdwijning te komen.

De vreemde meubels, de mysterieuze wezens, de magie, het mysterie en de boodschappen van hun verdwenen oma zorgen voor een heerlijk verhaal. Het is een boek dat je door wilt lezen!
Ik vind de schrijfstijl ook erg prettig! Dit is echt een boek dat ik zou willen voorlezen in de klas!

Als je fan bent van Nevermoor, dan vind je dit boek vast ook geweldig! Ik denk dat het een boek is dat veel kinderen met plezier zullen lezen.
Het is spannend, mysterieus en magisch.
Een echte aanwinst voor mijn boekenkast!

Doe mij maar een deel 2 please!

Meer recensies van Chantaalllx