Ik wil ook een sten!

Chantaalllx 08 juli 2020
Wat een heerlijk boek om te lezen! De cover met knal geel en blauwe accenten spreekt erg aan! Een boek dat direct opvalt in de boekenkast.

Het verhaal is erg leuk om te lezen, totaal niet langdradig of lastig. Juist lekker simpel, met humor en spanning. Af en toe een plottwist om het niet voorspelbaar te maken, goed gedaan! Het uiteindelijke verloop was een totale verassing en anders dan ik had verwacht.

Het boek is verder ook erg aantrekkelijk voor kinderen (die niet erg van lezen houden). De hoofdstukken zijn kort en er wordt veel afgewisseld tussen tekst en strips. Vooral de strips die tussendoor kwamen vond ik erg verfrissend, waarin ook leuke moppen in voor kwamen! En robots zijn natuurlijk ook super interessant! Een boek dat zeker goed in de smaak zal vallen bij veel kinderen.

Bij Sten moest ik een beetje denken aan C3PO van Star Wars haha, erg leuk! Ik zou wel een Sten willen, een robot die een taart voor mij kan bakken lijkt mij geweldig! :)

Kortom, een boek met humor, verassingen en spanning. Zeker een aanrader (om in de klas te hebben)!

Meer recensies van Chantaalllx