Het einde van dit boek smaakt naar meer

Chantal Hutchison 21 augustus 2020
In het tweede deel van de Onbreekbaar-serie, Onbegrensde liefde, gaan we verder waar het eerste deel geëindigd was. Ferdi en Abby hebben een heel avontuur meegemaakt vol met liefde, spanning en drama. En in Onbegrensde liefde komt dat ook weer terug.

Ferdi en Abby hadden afgesproken dat het bij scharrelen zou blijven en dat er geen echte vaste relatie voor hen in zat, mede door de verschillen tussen de twee. Maar ondanks de ontstane gevoelens tussen de twee loopt de relatie tussen hen niet helemaal zoals de bedoeling is. Abby staat aan het begin van een geweldige modellen-carrière, terwijl Ferdi zich nog steeds op zijn studentenleven stort. Zou er voor Ferdi en Abby nog een toekomst samen zijn?

Dit tweede deel zit weer vol met drama, heerlijke humor en onverwachte wendingen. Onbegrensde liefde is de ideale opvolger van Buren with benefits. Meerdere keren heb ik met een lach op mijn gezicht het boek gelezen, maar er waren ook momenten dat ik ietwat geïrriteerd was hoe de personages zich gedroegen. Soms gedraagt Ferdi zich zo lief en gevoelig, en het volgende moment haalt hij het bloed onder je nagels vandaan. De schrijfster is hier dus goed in geslaagd om het beste uit de personages te halen.

Ook in dit deel zitten weer heftige onderwerpen in het verhaal, wat Onbegrensde liefde net zoals het vorige deel iets meer geeft dan het gemiddelde feelgood-boek. In het vorige deel kregen we vooral te maken met Abby’s ex Tom, terwijl in dit deel iets anders aan bod komt.
Onbegrensde liefde is een boek dat je in één keer uit wilt lezen. Ik heb geen moment gehad dat ik liever dit boek weg wilde leggen, met andere woorden het is een heerlijk feelgood-boek, maar waar het nodige drama in zit. Het einde van dit boek smaakt dan ook naar meer en ik kan dan ook niet wachten tot ik met deel 3 kan beginnen.

Ik geef dit boek een verdiende vier sterren.

Meer recensies lees je op indeboekenkast.com

Meer recensies van Chantal Hutchison