Julia Ran - niets te verliezen

Dit verhaal gaat over Chloe die haar hele leven al heeft uitgestippeld voor haar 30e wil ze een eigen makelaar kantoor hebben en dan gespecialiseerd in de duurdere woningen. Helaas loopt het leven niet altijd zoals je zou willen dat het zou lopen. Zo is ze nog junior makelaar en verkoopt ze vooral uitgeleefde panden. Ze heeft een vriend Jean-Luc maar ook die relatie loopt niet helemaal lekker.
Op een avond gaat Chloe stappen met haar vrienden en komt ze op het idee om een ruilhandel te starten. Voor een knuffel ruilt ze een zonnebril die ze dezelfde avond nog ruilt voor een iphone en later deze ruilt voor een fiets met een lekke band. Dit ging allemaal redelijk makkelijk en ze is benieuwd hoever ze hiermee zou kunnen komen. En ze start hier zelf een facebook groep mee op.
Haar vriend Jean-Luc vind het echter niets en dit laat hij ook aan haar merken. Door al deze ruilexperimenten raakt ze steeds verder in de sjit en raakt ze uiteindelijk alles kwijt.
Zal ze dit nog kunnen oplossen en zal dit nog goedkomen?
Ik heb genoten van dit boek en leefde enorm met Chloe mee het verhaal heeft mij vast gegrepen en niet meer losgelaten. Niets loopt zoals je zou willen dat het loopt dat is in het echte leven niet anders. Ik zou zeggen wil je net zo genieten van dit verhaal als mij? Lees het dan snel
Ik geef dit boek 4 Sterren!

Meer recensies van Christiane schutte