Verleidelijke verwennerij

Jaimy Smeets - een nieuw begin

Oud en nieuw liep helaas niet zo geod voor Esmee. Helaas strand daardoor haar relatie met Lewis. Gelukkig is haar vrienschap tussen Megan en Joe niet stuk. Mt een naderend valentijnsdag koopt Esmee een nieuw lingeriesetje en een speeltje. Hier is ze ook tevreden mee toch besluit ze naar een dating avond te gaan.

Corina Dekker - toetje voor twee

Celine voelt al vanaf het eerste moment dat ze haar baas Ryan leert kennen een klik maar ze besluit hier niets mee te doen. Maar sinds ze zijn bovenlichaam heeft gezien word dit een stuk moeilijker. Na een lange werkdag bezeert Celine haar enkel en word door Ryan meegenomen naar zijn huis omdat ze niet zoveel trappen op kan lopen om in haar eigen huis te komen. Wat zal Ryan van Celine vinden?

Pippa Storm - Toch jij

In dit verhaal gaan we verder met Lena de zus van Isa. In het halloween bundel heeft ze een telefoonnummer aan Chris gevraagd met de bedoeling hier niets mee te doen. Tijdens kerst heeft ze in een dronken bui echter berichtjes met hem gestuurd. En afgesproken dat als hij terug is van zakenreis ze samen ergens wat gaan drinken. Nadat ze echter al 3x nee heeft gezegd en de 3e keer een leugentje heeft verteld blijkt Chris in dezelfde kroeg als Lena te zitten, hij word boos op haar. kan Lena dit ooit nog goed maken?

Joseph Roelands - Vrije liefde

We beginnen dit deel met Jasmijn en Susan die in Parijs zijn, ze krijgen een uitnodiging voor een feestje tijdens een boottocht die ze maken en ze besluiten hierheen te gaan en ze hebben daar een zeer plezierige avond. Aan het einde van de avond worden ze uitgenodigd om naar een gemaskerd bal te komen met valentijnsdag echter gaat Susan terug naar Nederland en komt Albert naar Parijs om met zijn 2en valentijn te vieren. Zal Albert hier wel heen willen?

Monica Jane - Liefde Lust en Lingeriesetjes

Vanessa heeft een relatie met Mathieu en hij is veel op reis voor zijn werk. Waneer Vannessa tijdens haar werk in een lingeriezaak een tijdschrift vind met opdrachten om je relatie uit een sleur te halen besluit ze om deze opdrachten samen met haar vriend per telefoon te doen. Wat zijn deze opdrachten?

Melanie van Garderen - Niet verliefd worden

Dax moet van zijn manager Chris een week op een cruiseschip doorbrengen met allemaal fans. Hij heeft hier totaal geen zin in maar moet dit toch doen. Op het schip leert hij bartender Lucy kennen en krijgt van haar een lekker drankje en een biefstuk. Wanneer hij later die dag speetdates moet hebben komt Lucy tegenover hem zitten omdat Chris dacht dat ze een fan was. Hijvraagt haar of ze hem beter wil leren kennen en Lucy wijst hem af. Hoe gaat dit aflopen?

Ik heb van elk verhaal stuk voor stuk genoten en echt een aanrader om te lezen

Meer recensies van Christiane schutte