Geen bloedstollend verhaal

christine charliers 14 september 2016 Auteur
Ik heb hem eindelijk uit. Dit was echt mijn boek niet. Serieus aan mispakt. Na een spannende eerste deel viel dit echt tegen. Het woordje bloedstollend dat de voorkant beloofd was helemaal geen sprake van voor mij. Met heel korte vlagen. Zelfs het einde vond ik niet beter als deel 1. Haar schrijfstijl vond ik ook niet leuk. Veel adjectieven en deel 1 was veel beter geschreven. Ik had soms het gevoel dat ik 50 tinten grijs aan't lezen was bij sommige scènes. Het is eerder een volwassen boek waar de focus ligt op het romantische aspect. Als je daarvan houd is dit het perfecte boek. Niets mis met het verhaal hoewel de rode draad af en toe verloren ging wat erg jammer is. Dit boek is niet voor mij weggelegd. Eerder voor wie wil zwijmelen.

Meer recensies van christine charliers