Een boek over relaties

ChristopheVermaelen 31 januari 2023
Met veel plezier gelezen. Helemaal mijn genre, absoluut. Ik verslind boeken die relaties tussen mensen uitdiepen en erover filosoferen. Een vriendschap (Laurie), een mentorship (Angela) en een grote liefde (Max), alle drie in één boek. Al moet ik zeggen dat de zoektocht van Anna naar haar eigen ziel nog boeiender is. Hoe dan ook, Anna, Laurie en Max zijn prachtige personages die me zeker zullen bijblijven. Het boek leest ook vlot. Imogen Crimp nam me mee tot diep in de psyche van Anna. Tot in de allerlaatste alinea weet je niet wat komen gaat. Ik vond “Een Heel Gewoon Leven” een verrukkelijk boek! Een aanrader voor fans van Nick Hornby, Sally Rooney en Adele Waldmann.

Meer recensies van ChristopheVermaelen