The Bookbabe

"Ik ben in staat om zijn ogen uit te steken en zijn vingers eraf te snijden en zijn tanden uit zijn bek te breken en hem dagelijks helemaal in elkaar te rossen en hem daarna, midden in het centrum hier, op een zaterdagmiddag, een mes door zijn strot te boren." ~ p104

Was dit echt alweer het laatste deel? Nooit meer Luci en Josh... slik... Ik weet niet of ik daar klaar voor ben.

" Dit is rijkdom. Samen zijn, geen zorgen en verdriet hebben. Liefde. Familie, vrienden, eten, een drankje, een arm om me heen, meer heb ik niet nodig." ~ p212

Verlossing is het vierde en laatste deel uit de King-serie. Luci en Josh hebben inmiddels veel tegenslagen gehad, en gaan samen door een heftige periode. Zet Josh in zijn woede alles op het spel? Is hun relatie dan toch gedoemd te mislukken?
Na de cliffhanger van deel 3, is het heerlijk om eindelijk in dit laatste deel te kunnen beginnen.
En wat een prachtig einde. Dit laatste deel bevatte zoveel emoties, van intens verdriet naar pure haat, overweldigende liefde, lust, begrip, frustratie. En alles maakte het tot een perfect geheel, het klopte gewoon. Olivia Lewis weet als geen ander hoe ze je aandacht moet vast houden, en ze met de emotie van jou als lezer kan spelen. En ook al zijn er momenten waarop je haar wel kan vervloeken (geloof me, ik heb dat zéker gedaan!), toch hou je van elke letter die ze schrijft.

"Hij is mijn persoonlijke kindersurprise ei. Heerlijk aan de buitenkant, daar onder in eerste instantie een beetje hol en dan volg de keiharde binnenkant, maar als hij helemaal opengaat, wacht daar het cadeautje." ~ p273.

Ik hoop oprecht dat we nog veel meer gaan lezen van deze dame. Haar schrijven leest zeer verslavend, en ik denk niet dat ik hier ooit genoeg van kan krijgen. Met of zonder Josh ;)

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters