The Bookbabe

"Ik ben geen goed persoon. Mijn ziel is zwart. Mijn hart is van steen mijn reputatie is niet handig en de of een mythe, maar een verzameling feiten." ~ p22.

Dat einde! Mensen! Wat ben ik blij dat ik het derde deel ook al klaar heb liggen, pfieuw. Ik MOET nu doorlezen!!!

"Ik weet niet wat hier precies gebeurt is in deze kamer, maar zolang het duurde, bestond er voor mij niemand anders dan Mount." ~ p45.

Rebelse koning is het tweede deel uit de Mount-trilogie, en verteld het verhaal verder van Mount en Kiera. Zij voelt zich een speeltje, een afbetaling van haar schuld. Ze probeert hem te haten, maar haar lichaam verraad haar. Waarom verlangt ze naar hem, terwijl ze bang is? Ze zal haar zwakte niet laten zien, zich sterk houden en zorgen dat ze het tot een goed einde kan brengen. Maar Mount heeft andere plannen...
Was ik van het eerste deel al fan, dan is mijn liefde voor deze serie alleen maar toegenomen tijdens het lezen. Het verhaal krijgt steeds meer vorm en inhoud. Het wisselen van het perspectief tussen Kiera en Mount zorgt ervoor dat je beide personages steeds beter leert kennen, en gaat waarderen. Er is een goede balans tussen de erotiek en de kern van het verhaal. Het zijn geen overbodige seks om de seks scenes, dus je blijft echt met plezier lezen. Ik kon in ieder geval niet stoppen, en blokkeer de rest van mijn agenda tot ik deel 3 ook uit heb!

"Hoe vaak heb ik niet gefantaseerd, terwijl ik in mijn kantoor zat, dat de dominante man van mijn dromen binnen zou komen, de papieren van mijn bureau zo vegen, en precies met me zo doen wat ik wilde?" ~p89.

Meghan March zorgt ervoor dat je de wereld om je heen compleet vergeet, en jezelf verliest in haar schrijven. 'Even dit hoofdstuk' uitlezen is er niet bij, want de volgende bladzijde roept je gewoon al. Dit is zoals lezen bedoelt is, en want maakt het dan uit dat het erotiek is. Het wordt tijd dat dat uit het donkere hoekje komt. Dikke 5 sterren.

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters