The Bookbabe

"Het is tijd om Kiera te laten zien hoe donker mijn ziel is en te zien of ze daarna bij me weg rent." ~ p57.

Ik ben echt in een record tempo door deze trilogie gevlogen. Wat een heerlijke schrijfstijl, en geweldig verhaal. Dit deel werd zelfs nog spannend!!!

"Ik zal haar beschermen met mijn leven en met alle macht die tot mijn beschikking staat. Niemand zal aan haar komen. Nooit." ~ p96.

Zondig Koninkrijk is het derde en laatste deel in de Mount-trilogie. Het is niet genoeg meer dat Keira bij Mount in het krijt staat. Hij wilt meer en hij geeft niet op. Nooit. En als iets eenmaal van hem is, houdt hij het ook.
Deze trilogie heeft mij echt weten te vangen, en liet mij niet los eer ik het uit had. Dit laatste deel heeft mij echt weten te verrassen met de spannende twist. De erotiek kwam zelfs op een tweede plek te staan, door alle gebeurtenissen. Wat mij betreft heeft Megham March zich in dit deel echt bewezen, juíst door die twist. Niks oppervlakking seksueel getint verhaal, maar een geweldig spannend verhaal, met een goede geschiedenis, opbouw en conclusie. Ik heb echt enorm genoten, 3 delen lang!

"Ik kan alles aan wat je me te geven hebt. Dus je kunt maar beter alles geven wat je hebt." ~ p161.

Het mag duidelijk zijn dat ik vooraansta wanneer er weer een nederlandse vertaling van Meghan March uitkomt. Haar boeken moét ik vanaf gewoon lezen. Dikke 5 sterren voor de hele trilogie ♡

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters