Meedogenloos

Cottenier Ina 26 december 2019
Nadat hun ouders zijn vermoord, slaan de zusjes Mandy en Lisa Peeters op de vlucht. Het belastende bewijsmateriaal dat ze bij zich dragen, maakt dat ook zij moeten vrezen voor hun leven.
Vier jaar eerder verdween de toen dertienjarige Californische India Johnston spoorloos. Ze komt terecht in de gedwongen ondergrondse prostitutie ergens in Belgi¨Dan is er Graham, de klant die op het eerste zicht een klant is maar eigenlijk zich bekeert en het meisje probeert te bevrijden.
Tim Bosman en Suzanne Meyer hebben elkaar na het verbreken van hun relatie al ruim zeven jaar niet meer gezien. Tim is een journalist die zich het lot aantrekt van mishandelde of verwaarloosde kinderen. Als de omstandigheden Tim en Suzanne weer bij elkaar brengen , staat hun leven op het punt voorgoed te veranderen. Is dit in de positieve of negatieve zin? Wat gebeurt er met de 2 zusjes en met India dat kom je allemaal te weten als je dit boek leest. Het einde kon voor mij meer uitgewerkt worden. Het werd me te plots en te brusk afgesloten. Veel leesgenot.

Meer recensies van Cottenier Ina