Stille grond

Cottenier Ina 09 september 2020
Vanaf het eerste hoofdstuk werd ik al meegezogen in het verhaal waar Eve 30 jaar na de verdwijning van haar 3 jaar oudere zus Rosie op zoek gaat naar de ware toedracht wat die stormachtige nacht is gebeurd. Rosie is de tweelingzus van Ruby die deze nacht nooit te boven is gekomen en zich ook wel ergens schuldig voelt. De aanleiding van de zoektocht naar de waarheid is een bericht in een biechtboek ergens in een kapel te Glensdale. Iemand schreef "Het spijt me wat met Rosie Thompson is gebeurd, moge God het me vergeven". Ook volgen we het leven van Carol, Fergus en hun dochter Zoë die lid zijn van een zoals wij het noemen een soort sekte ergens in Iverness. Ik heb echt genoten van dit boek en ik zal zeker Hilde haar 2 volgende boeken ook nog lezen. Ik zou zeggen, schrijf nog maar veel boeken.

Meer recensies van Cottenier Ina