Meer een tussenboek

Curliesstories 09 oktober 2020
Het voelde meer aan als een tussenboek. Het hele boek gaat voornamelijk over het verwerken van emoties van de personages en de onderlinge relaties. Tamra moet wennen aan haar nieuwe positie. Jucinda zit vast in haar love triangle en wordt gedwongen om beslissingen te nemen die ze niet wil nemen. Ondertussen gaat het langzaam steeds slechter met hun moeder. Sommige karakters in dit boek zijn ook gewoon te eigenwijs en dom voor woorden.

Dit boek krijgt van mij maar 2,5 ster en is daarmee mijn minst favoriet van de trilogie. Het boek kwam pas echt op gang tegen het einde. Eindelijk gaan we meer leren over de aardsvijanden van de draki. Het einde van het boek zorgde er toch voor dat ik ook het derde boek ben gaan lezen.

Meer recensies van Curliesstories