Moeite om erdoorheen te komen

Curliesstories 04 februari 2022
Het algehele verhaal was veelbelovend en er gebeurden veel onverwachte dingen, vooral aan het einde. Helaas ervaarde ik het lezen van het verhaal als een worsteling. Ik weet niet precies waarom, maar ik had moeite met het onthouden van bepaalde delen van het verhaal en moest zinnen of pagina's regelmatig herlezen. Misschien was het de schrijfstijl, het extreem trage tempo of het gebruik van veel moeilijke. Het voelde ook alsof ik belangrijke karakterontwikkelingen miste. Ze moesten bijvoorbeeld iets doen en voelen zich daarna ineens anders of relaties met andere personages hadden een ontwikkeling doorgemaakt, maar je leest niet wat er werkelijk is gebeurd tussen hen. Het gebeurde allemaal "buiten het verhaal om". Ik wil lezen over hoe relaties tot stand komen en worden ontwikkeld. Ik wil lezen over de daadwerkelijke ervaring die het karakter heeft veranderd. In plaats daarvan werd het zijdelings benoemd nadat het al gebeurd was.

Meer recensies van Curliesstories