Een boek vol inspiratie

Curliesstories 16 januari 2022
Tegenslagen maken we allemaal mee in het leven, maar hoe we ermee omgaan en in hoeverre het ons beïnvloed laat pas echt zien wie je bent als persoon.

Tijdens mijn examenjaar maakte ik voor het eerst stress mee en worstelde ik vooral met mijn eigen negatieve gedachtes. In datzelfde jaar overkwam mijn klasgenoot Danique iets nog veel ergers, ze liep meerdere herseninfarcten op en raakte deels verlamd. Nu jaren later kwamen we elkaar weer tegen op Instagram en bleek Danique dit prachtige boek geschreven te hebben om de meest zware dag van het jaar voor haar te veranderen in de dag waarop een van haar dromen is uitgekomen. Het publiceren van een boek!

Het is knap hoe Danique wetenschappelijke onderbouwde theorie luchtig en in begrijpelijke taal weet te vertellen en te koppelen aan haar eigen levenslessen en die van bekende en welvarende mensen. Ben je gek op inspirerende quotes? Dan is dit boek zeker iets voor jou bij elk verhaal en theorie heeft Danique wel een inspirerende quote weten te vinden die er perfect bij past.

''In order to love who you are, you cannot hate the experience that shaped you.'' ~ Andrea Dykstra

Meer recensies van Curliesstories