"begin again"

Demi Stein 01 juni 2020
In 'Begin Again' volgen we Allie. Allie wilt maar al te graag een eigen leven opbouwen en niet meer continue onder druk gezet worden door haar ouders. Daarom gaat ze studeren en zoekt ze een woning waar ze bij in kan trekken. Dit blijkt een hele zoektocht te zijn, maar uiteindelijk komt ze dan bij Kaden terecht. Waar ze niet op had gerekend is dat Kaden een behoorlijke bad-boy is en niet de lelijkste... Ze trekken steeds meer met elkaar en elkaars vrienden op. Al snel begint er dan een relatie te ontwikkelen, maar dit lijkt helemaal fout te gaan. Hoe loopt af? Is Kaden toch niet zo bad-boy als hij lijkt en passen deze twee mensen gewoon goed bij elkaar? Je leest het in het boek.

Dit boek is een makkelijk weg te lezen boek waar je heerlijk bij weg kan dromen. Ik heb hier dan ook ontzettend van genoten!

De schrijfstijl van Mona Kasten is heerlijk, je vliegt door het boek heen en wilt eigenlijk niet stoppen met lezen. Want hoe loopt dit af? Het verhaal zelf heeft luchtige momenten, maar ook momenten waarop het spannend wordt en zelfs momenten waarin je eigenlijk tegen de hoofdpersonen wilt schreeuwen hoe ze zich zouden moeten gedragen... Het is een meeslepend verhaal, zo meeslepend dat ik nu ook erg benieuwd ben naar het vervolg!

De karakters in het boek leer je ook steeds een beetje beter kennen. Doordat het zich rustig opbouwt voelt dit gewoon goed, maar tegelijkertijd voelde het voor mij niet als langdradig. Perfect dus!

Zoals je kunt merken heb ik genoten van dit boek, ik raad dit boek dan ook aan bij iedereen die van feelgoed/romantiek houdt. Het vervolg "Trust Again" staat in ieder geval alvast op mijn wenslijstje.

Meer recensies van Demi Stein