Spanning en sensatie

Demi Stein 06 april 2021
In boek één eindigen we met het voltooien van de bende hun onmogelijke missie. In de plaats van dat ze hun beloning kregen, werden ze verraden. De koopman heeft Inej meegenomen en vanuit hier gaan we verder in boek twee.

Opnieuw staat de bende dus veel gevaar te wachten, maar ze zullen voor Inej vechten en de koopman een lesje leren. Daarnaast beginnen de roddels over Jurda Parem zich steeds verder te verspreiden waardoor Ketterdam alleen maar interessanter maakt voor grotere wereldmachten. Daarbij komen oude rivalen en nieuwe vijanden op bezoek en krijgt de bende te maken met een loyaliteitsprobleem.

Veel gevaren, veel spanning en wederom veel magie dus!

Veel gevaren, veel spanning en wederom veel magie dus!

Meer recensies van Demi Stein