Heerlijk tussendoortje

DeniseM 19 april 2024
Alexia is ervan overtuigd dat er een lentevloek moet bestaan, waarom gaat anders altijd alles mis in de lente!? Het liefst spendeert ze de gehele lenteperiode binnenshuis. Tot ze op een dag een opdracht krijgt waar ze niet onderuit kan: haar cateringbedrijf krijgt de kans een grote opdracht binnen te slepen. Zoals Alexia al verwachtte, verloopt de ontmoeting met de eigenaar van K&L niet vlekkeloos en ze verwacht dan ook dat de opdracht niets zal worden. Tot ze een telefoontje krijgt van Austin, een van de eigenaars, dat ze haar graag inhuren. Daarnaast wil Austin aan Alexia bewijzen dat de lentevloek niet bestaat. Gaat dat hem lukken?

De cover van dit tussendoortje doet al denken aan vrolijkheid en de lente. In het boek lezen we vanuit Alexia, een van de weinige mensen die een hekel heeft aan de lente. Als je leest wat Alexia allemaal meemaakt snap je wel waarom. Austin wil haar het tegendeel bewijzen, en dit gaat niet zonder slag of stoot. Het is een vlot geschreven tussendoortje wat je op een humoristische wijze meeneemt in de wereld van Alexia. Ik heb diverse keren hardop moeten lachen om het boek. De schrijfstijl van Sabine is erg prettig en voor ik het wist had ik het boek al uit. Ik hoop dan ook dat er nog vele tussendoortjes van Sabine zullen volgen.

Meer recensies van DeniseM