Paniek

Dimphy1313 29 december 2023
Wat een mooi boek heeft Carry Slee weer geschreven. Het is een mooi verhaal die nog steeds actuele onderwerpen behandeld ook al is dit boek in 2001 voor het eerst uitgegeven. Carry Slee heeft een erg fijne schrijfstijl.

Paniek gaat over Sasja. Sasja voelt zich niet veilig in haar eigen huis, maar ze durft er met niemand over te praten. Ze schaamt zich dood, en waarom wil ze niet dat iemand het weet. Vooral Jorrit niet! Als Jorrit per ongeluk het grote geheim van zijn beste vriend Ruben ontdekt, belooft hij het aan niemand te vertellen.
Maar hij is zo kwaad en geschrokken dat hij zijn mond voorbij praat. En dan gaat alles pas echt goed fout...

Dit boek zou ik zeker aanraden om te lezen als je van YA houd. Carry Slee heeft een erg prettige schrijfstijl. Je wordt echt meegezogen in het verhaal. Wat ik erg goed vind zijn de actuele onderwerpen die ik het boek verwerkt zijn. Je leest goed wat de gevolgen kunnen zijn van bepaalde acties.

Algemene beoordeling: 5 sterren

Meer recensies van Dimphy1313