Een stukje Finse geschiedenis.

Dirk 11 november 2019
De schrijver vertelt hier zijn verhaal over een stukje Finse geschiedenis die in onze streken bijna onbekend is. Zijn voorvaderen schetst hij in een tijdperk tijdens de tweede wereldoorlog en ver ervoor en verweeft dit gegeven met zijn eigen interpretatie van hoe het zou kunnen geweest zijn. Het boek is opgedeeld in hoofdstukken 1940 en Later, om en om.
Misschien zou het best zijn als u het boek begint te lezen van eerst het deel dat begint op bladzijde 167 te lezen en dan aan te vangen met het begin van dit boek. In dit stuk zal men al een eerste indruk krijgen waar het over gaat en kan men het verhaal beter begrijpen. Volgens mijn mening. Is dit een leesbaar boek ? Ja, maar dit is ook geen boek om echt te beklijven. Daarom drie sterren.

Meer recensies van Dirk