Bloemen voor mijn dochter

Dirkje 04 augustus 2020
Dit boek is van alles een beetje: een beetje thriller, een beetje bouquetreeks, een beetje geschiedenis en een beetje psychologie. Van alles een beetje. Net niet genoeg om echt interessant of spannend te worden. Echt een boek om in een vakantie, in de zon, lekker mee te ontspannen. Want inspanning vraagt de boek niet van de lezer.

Het verhaal begint met het oproepen van allerlei vragen: Waarom is de hoofdpersoon zo boos en op wie is ze boos? Wat hebben Caroline en Celine met elkaar te maken? Het boek eindigt ook met vragen: Waarom legt de schrijver de overeenkomsten tussen de twee vrouwen er zo dik op. Iets minder had het verhaal nog een beetje geloofwaardig gemaakt.

Meer recensies van Dirkje