Teveel twists maakten dat het verhaal om duur een knoop vormde die ik maar moeilijk kon ontwarren. De trilogie van J.D. Barker is zeker een mustread voor thrillerliefhebbers!

elinevandm 08 mei 2020
Sam Porter ontdekt in dit afsluitende deel van de trilogie met hoofdrolspeler Anson Bischop eindelijk de volledige waarheid. En zo ook de lezer. Het boek zit verweven met twists, niets is zeker, iedereen liegt en bedriegt en meerdere personages maken hun intrede. Ook de gekende dagboekfragmenten lopen door en we komen meer te weten over de jonge Anson Bischop.

Het verhaal staat nooit echt stil en is opgevuld met een heleboel nieuwe, aangepaste of onjuiste informatie. Je moet als lezer je hoofd erbij hebben. Na verloop van tijd was ik wel even echt compleet het spoor bijster en op het einde moest ik voor mezelf nog even herhalen wie welk feit gepleegd had, wat er nu net gebeurd is op dat specifieke moment. Ik weet niet of ik alles helemaal goed begrepen heb.

Het geheel van de drie boeken is absoluut een aanrader om te lezen, maar de overvloed aan feiten en de echte waarheid achterhalen was voor mij op sommige vlakken te moeilijk. Teveel twists maakten dat het verhaal om duur een knoop vormde die ik maar moeilijk kon ontwarren. De trilogie van J.D. Barker is zeker een mustread voor thrillerliefhebbers, maar lees dan zeker alle drie de boeken kort na elkaar. Voor dit derde deel geef ik een mooie 4 sterren en ook de trilogie zelf kan met drie boeken van 4 sterren, afkloppen op dit eindoordeel.

Meer recensies van elinevandm