Wat een heerlijk feel good pareltje!

ElinevanR85 29 april 2024
Het boek ziet er enorm vrolijk uit en daarmee is mijn interesse direct gewekt. Inmiddels heb ik alle boeken van Jill Mansell gelezen en ik kon dan ook niet wachten tot haar nieuwste boek ‘een dag om nooit te vergeten’ uit kwam. Bedankt team van Uitgeverij Luitingh-Sijthoff dat ik mee mocht doen aan deze leesclub.

De schrijfstijl van Jill is vlot, toegankelijk en makkelijk te lezen. De plattegrond voor in het boek maakt dat je meteen een beeld hebt van het dorpje waar dit verhaal zich afspeelt. Alle hoofdpersonen worden realistisch beschreven en je kunt je in alle personages goed inleven. Het verhaal is vlot, bevat humor, is soms wat verdrietig, beleeft romantische momenten: kortom dit boek heeft alle ingrediënten wat een goed feel good boek dient te hebben. Je wil verder blijven lezen, dit boek lees je het liefst in een keer uit.

Af en toe betrapte ik mijzelf erop dat ik hardop zat te lachen, de humor uit het boek kwam op mij goed over. Ik ben mij steeds meer gaan hechten aan de personages, je sluit ze echt in je hart. De hoofdstukken per personage vind ik steeds net lang genoeg. Ik heb ontzettend genoten van dit boek en had het dan (helaas) ook zo uit.

Conclusie: een absolute topper! Jill did it again!

Meer recensies van ElinevanR85