Verborgen Liefde

EllenBdE 20 november 2023
Riva woont en werkt in Londen en dat bevalt haar goed. Ze fotografeert voor de grootste modemagazines, heeft al een paar jaar een relatie met Will en haar beste vriend Alexander is een beroemde acteur. Toch heeft Riva het moeilijk om in de drukke, lawaaierige stad haar leven te leiden. Ze is snel overprikkeld, kan moeilijk sociale contacten leggen en vermijdt grote evenementen. Hierdoor strand haar relatie met rocksster Will. Alexander neemt haar mee op vakantie naar een afgelegen plek waar hij nergens herkend zal worden. Daar beseft Riva dat haar weggestopte gevoelens voor Alexander komen bovendrijven. Maar hij is zo bekend dat hij overal achtervolgd wordt door paparazzi, naar premières moet gaan en verwacht wordt op uitbundige feesten. Allemaal zaken waar Riva voor wegloopt.

Een vlotte schrijfstijl en best friends to lovers trope maakt dit verhaal heel leuk om te lezen. Het is mooi hoe Alex omgaat met Riva haar overprikkeld brein, het is minder mooi dat hij tegelijkertijd zoveel geheimen heeft voor zijn best vriendin. En we weten allemaal dat wanneer de waarheid bovenkomt ons feelgood hart breekt.

Hou me verborgen is een heerlijke feelgood waarin je een inkijk krijgt van een leven vol famous en paparazzi. Een leven vol glitter met een overprikkelend brein.

Een verhaal over je grenzen verleggen zonder jezelf voorbij te lopen, over het luisteren naar je lichaam en het te sterken voor de liefde.

Meer recensies van EllenBdE