Een sexy tussendoortje

EllenOoms 28 februari 2022
Ryan is de CEO van een miljoenenbedrijf. Hij is knap, ongelooflijk sexy en het lijkt geen enkel PR-bedrijf te lukken om hem in het gareel te houden.
Penelope heeft een eigen PR-bedrijfje maar ze dreigt de ene na de andere cliënt te verliezen aan haar grootste concurrent.
Op een dag krijgt ze de kans om een zeer belangrijke en rijke cliënt binnen te halen voor een astronomisch hoog bedrag. Ze verwacht een of andere celebrity te zien binnenwandelen in. Maar wanneer Ryan haar kantoor komt binnengewandeld blijkt het de man te zijn waar ze een paar nachten daarvoor een ongelooflijke onenightstand mee had. Zijn de vonken voldoende gedoofd tussen de twee om samen te werken of zijn ze gedoemd om terug samen in bed te belanden?

Dit derde deel van de Steamy office romance collection speelt zich opnieuw op een kantoor af. Het is echter al meteen een heel ander verhaal dan bij De Baas het geval was.

Ook dit keer wordt er weer afwisselend verteld vanuit het perspectief van de twee hoofdpersonen, Ryan en Penelope.
Ik had de indruk dat in deze novelle het verhaal primeert over de steamy scenes. Door het wisselend perspectief, lukt het Whitney G. om te belichten hoe ze het beiden beleven.

Ik herkende ook dit keer weer de vlotte schrijfstijl met de nodige humor die ik van haar ben gaan appreciëren.

Net als de vorige twee delen kan ik ook dit deel aanbevelen als je graag een aantal uren ontspannen lezend bij een kop koffie of glas wijn wil doorbrengen.

Whitney G was een volledig nieuwe schrijfster voor mij maar ze heeft me aangenaam verrast met haar vlotte humoristische schrijfstijl. Hoewel sommige gebeurtenissen misschien een tikkeltje onrealistisch waren heeft ze het nooit over the top laten gaan.

De cliënt krijgt net als de vorige twee delen 3*** en ik raad het zeker aan als aangenaam tussendoortje!

Meer recensies van EllenOoms