Een verrassend doktersbezoek

EllenOoms 22 februari 2022
Garrett werkt in een zeer gerenommeerde private dokterspraktijk in New York City en is een therapeut in hart en nieren. Door een gebrek aan personeel is hij echter, meer dan hem lief is, verplicht om uitstrijkjes te nemen en te assisteren bij esthetische ingrepen.
Natalie is arts in opleiding en wanneer ze op een dag haar job in het ziekenhuis van haar dromen verliest, komt ze als nieuwe arts in opleiding terecht in de praktijk van Garrett.
Wat de twee niet weten is dat ze al enige tijd onder een pseudoniem berichten naar elkaar sturen waarin ze elkaars ultieme seksuele fantasieën vertellen.
Als ze uiteindelijk besluiten om elkaar in levende lijve te ontmoeten om hun fantasieën tot leven te brengen, krabbelt Natalie op het laatste moment terug.
Waneer Garrett er vervolgens achter komt dat zij de nieuwe assistent in opleiding is, zijn de poppen aan het dansen.

Nadat we in deel 1, de baas, een steamy office romance voorgeschoteld kregen, speelt in dit tweede deel een dokter de hoofdrol. Want laten we wel wezen, een sexy dokter spreekt toch tot de verbeelding van elke vrouw?

Ook in dit deel wordt er wisselend verteld vanuit het perspectief van Garrett en Natalie. Op die manier krijgen we al snel door dat ze alle twee niet heel tevreden zijn met hoe hun leven op dat moment verloopt. Hun enige lichtpuntje zijn de sexy berichtjes die ze, zonder dat ze het in eerste instantie van elkaar weten, met elkaar delen. Je voelt de bui uiteraard al wel hangen maar het is des te leuker om te lezen hoe het verhaal zich verder ontrolt.

De schrijfstijl is vlot met een goede dosis humor . Het steamy gehalte is een niveau omhoog geschroefd maar het is niet overheersend. Er is volgens mij een mooi evenwicht tussen het verhaal en de steamy scènes.

Ik heb weer een paar aangename uurtjes mogen doorbrengen in het gezelschap van de twee hoofdpersonen en kijk alvast uit wat het derde deel zal brengen.

Ik geef het boek 3***

Meer recensies van EllenOoms