Caesarion

Els Boot 08 februari 2022 Auteur
Een recensie schrijven, daar zijn regels voor.
Eerst een korte weergave van de inhoud terwijl dat al op de achterflap staat die iedereen zelf kan lezen. Daarna de belangrijkste personages duiden wat ik graag aan de verbeeldingskracht van de volgende lezer wil overlaten. Wie zit er te wachten op mijn oordeel. Als ik dus een review schrijf dan houd ik mij dus niet aan regels.
Caesarion gelezen en dit vind ik ervan
Ik heb veel gelezen van Wieringa en vond , na elk boek, Joe Speedboat, zijn absolute topper. Tot nu toe!
Caesarion is een parel waarin Wieringa zijn onvolprezen schrijf talent ruimschoots overtreft! Dit was weer zo'n boek dat mij vervuld met spijt omdat het uit is.
Wat ik jammer vind voor Wieringa is dat hij met dit schitterende boek niks aan mij verdiend heeft. Ik kocht het tweedehands op de boekenmarkt van Deventer in 2019. Ik heb dus op zijn zak schitterdende uren beleefd.
Sorry Tommy.

Meer recensies van Els Boot