Heerlijk boek

EMBV 11 mei 2020
De leesclub was een boek die al wat langer op de plank stond. Dat kan eens gebeuren. Maar het is gelezen. Een heerlijk boek om alles even te vergeten. Echt een boek voor boekenliefhebbers. Die zullen er veel en zichzelf vast wel in herkennen. Je kunt je er helemaal in verplaatsen.

De schrijfstijl van de Auteur is lekker vlot en het boek leest dan ook goed weg. Renske en haar vriendinnen beleven herkenbare zaken uit het leven. Ondanks wat tegenslag zetten ze met elkaar de schouders eronder en geven ze hun droom een kans van slagen.

Natuurlijk is het verhaal wel wat voorspelbaar, maar met een feelgoodroman is dat geen enkel bezwaar. Het verhaal is goed beeldend beschreven en je ziet de ontwikkelingen dan ook als een film voorbij komen. De hoofdstukken zijn niet al te lang en doorheen het boek krijgen we een goed beeld van de vier vriendinnen. Vier totaal verschillende vrouwen met de boekenliefde als gemeenschappelijke deler.

Een heerlijk boek om bij weg te dromen als een echte boekenliefhebber. Zeker wel een aanrader!

Meer recensies van EMBV