Sprookjesachtig

EMBV 26 april 2020
We hebben ons eens gewaagd aan een verhalenbundel. Het was zeker geen slechte ervaring. Het boek is erg vermakelijk en leest makkelijk weg. De verhalen komen sprookjesachtig over. Het is erg beeldend beschreven en ja waant je dan ook echt in warmere oorden.

De auteur lijkt over een goede fantasie te beschikken. De sprookjesachtige verhalen gaan over wensen die uitkomen, honden met speciale giften en fruit met de gekste dingen. Het boek bevat acht leuke verhalen. Verhalen die ondanks dat ze iets sprookjesachtig hebben zeker niet voor kinderen geschikt is. Voor wie goed tussen de regels door kan lezen beseft dat het meer dan een verhalenbundel is.

Het was een leuke kennismaking met het werk van Mohammed Benzakour. Zoals gezegd ben ik niet zo van de verhalenbundels, maar dit was aangenaam vertoeven. Een heerlijk boek voor tussendoor.

Meer recensies van EMBV