Spannend!

EMBV 29 april 2019
“Levend Speelgoed” is het eerste boek, wat verschenen is na het overlijden van Luc Deflo. Het boek is een pageturner, het heeft je vanaf het begin te pakken. In het boek worden de rechercheurs en partners Nadia Mendonck en Dirk Deleu geconfronteerd met vele gruweldaden. Deze rechercheurs vormen in vele boeken een vast koppel dat misdaden oplost. Voor ons was het een eerste kennismaking, en zeker geen slechte.

Vanaf het begin van het boek weet je al wie de dader is, want veel speelt af vanuit de beleving van de dader. Natuurlijk geven we geen spoilers weg. De Auteur gaat op deze manier dieper graven in het brein van de dader.

De schrijfstijl is vlot, en de hoofdstukken zijn kort, maar krachtig en spannend, je zit op het puntje van je stoel, en je wilt meteen door naar het volgende hoofdstuk, geen tijd om het boek aan de kant te leggen.

Met dit boek leeft Luc Deflo absoluut voort, zeker een aanrader voor wie van spannende thrillers houdt.

Meer recensies van EMBV